Iššūkiai, su kuriais susiduria didieji prekybos ir pramogų centrai

Kasmet didėjanti konkurencija tarp prekybos ir pramogų centrų verčia jų atstovus galvoti išskirtines traukos vietas ir veiklas savo klientams. Pagrindinis kiekvieno prekybos ir pramogų centro tikslas yra sugebėti pritraukti kuo daugiau klientų, linksminti juos ir įgyti jų pasitikėjimą bei lojalumą.

Inovatyvių technologijų bendrovė HANSAB puikiai žino, ko reikia prekybos centrams tapti išskirtiniams. Vienas iš paskutinių sėkmingų pasiūlymų buvo interaktyvus žaidimas „Laimės ratas“, kuriuo gimtadienio proga pasinaudojo gerai žinomas prekybos ir laisvalaikio centras PANORAMA. Prekybos centras klientams pasiūlė šį žaidimą dėl savo interaktyvumo bei modernumo. Skaitmeninis „Laimės ratas“ per neįtikėtinai trumpą laiką padovanojo net 1500 skirtingų prizų prekybos centro lankytojams. Tai reiškia, jog per 18 sekundžių buvo padovanojama po vieną prizą.

Šis interaktyvus žaidimas didelę naudą suteikė ne tik lankytojams, bet ir prekybos centro nuomininkams bei prekybininkams. „Laimės rato“ pagalba buvo užtikrintas daugelio PANORAMOJE įsikūrusių prekės ženklų matomumas.

Tokio tipo sprendimai prekybos ir pramogų centruose lankytojams suteikia įsimenamus apsipirkimo įspūdžius, didina lojalumą, susidomėjimą ir lankomumą.

Embedded thumbnail for Iššūkiai, su kuriais susiduria didieji prekybos ir pramogų centrai
Atgal