Kaip padidinti parduotuvės saugumą, našumą ir pelningumą?

Kiekviename versle gebėjimas surasti, analizuoti ir nustatyti naudingą informaciją iš įvairių šaltinių gali lemti sėkmę pritraukiant klientą. Priešingu atveju – klientą prisivilioja konkurentai. Sektorius, kuriame teisingas duomenų panaudojimas gali būti skirtumas tarp sėkmės ir nesėkmės yra mažmeninė prekyba.

Mažmeninės prekybos sektorius ir toliau laikomas vienu konkurencingiausiu sektoriumi pasaulyje. Viena iš sričių, kurioje mažmenininkai nesugebėjo palaikyti vienodo tempo su e-komercijos konkurentais, yra duomenų fiksavimas ir panaudojimas, siekiant optimizuoti patirtį nuo kliento atėjimo ir išėjimo iš parduotuvės. Nors skaitmeniniai lankytojai internetinės mažmeninės prekybos tinklalapyje gali būti analizuojami ir daroma įtaka per visą jų kelionę nuo svetainės įvedimo iki pardavimo, mažmenininkai realiame pasaulyje stengiasi išgauti tą patį analizės lygį.

Tinklo kameros mažmeninėje prekyboje – tiksli analitika 

Analitinė programinė įranga,  integruota į tinklo kameras, suteikia fiziniams mažmenininkams tuos pačius, tiesiogiai palyginamus duomenis, kuriuos gali gauti ir internetiniai konkurentai. Tai internetiniams mažmenininkams gali suteikti pranašumą, padidinti  mažmeninės prekybos plotą ir patirtį taip pakeliant pardavimo konversijos lygį.

Paimkime vieną iš pagrindinių e-komercijos svetainės rodiklių: judėjimas ir lankytojai. Su palyginti paprasta žmonių skaičiavimo analitika, parduotuvės lankytojai gali būti skaičiuojami, vos jiems praėjus pro parduotuvės duris.

Toliau - vartotojo kelionė. Analitika kartu su tinklo kameromis leis pamatyti kliento kelionę per Jūsų fizinę parduotuvę, paryškinant, kur jie stabtelėjo, kuri prekybos dalis patraukė jų dėmesį ar, atvirkščiai, ne. Vėlgi, tiesioginis palyginimas su internetine analize rodo, kaip galima optimizuoti „vartotojo kelionę“ fizinėje aplinkoje. Vaizdo įrašai ir garso pranešimai fizinėje prekybos aplinkoje gali būti naudojami, siekiant paskatinti klientus pirkti, kaip tai daroma internete su iššokančiais reklaminiais klipais.

Elektroninės erdvės mažmenininkai siūlo tiesioginį pokalbį, kuomet jie mato, kad klientas užstrigo, susipainiojo ar reikia paaiškinimo apie produktą. Žinoma, internetiniame pasaulyje gyvo bendravimo funkcija yra teikiama automatiškai, bet tai neatstoja bendravimo akis į akį. Tuo tarpu fiziniam mažmenininkui tai suteikia aiškų pranašumą.

Galiausiai, e-komercijos sritis, su kuria visi esame labai gerai susipažinę: krepšelio atsisakymas. Tai kažkas, dėl ko internetiniai mažmenininkai kasmet praranda milijoninius pardavimus. Klientai rinkosi, įdėjo tam tikrus produktus į savo virtualų krepšelį, tačiau dėl vienos ar kitos priežasties nusprendė neprisiregistruoti ir nepirkti. Realiame pasaulyje, viena iš pagrindinių priežasčių, dėl ko atsisakoma krepšelio – ilgos eilės prie kasų. Naudojant eilių stebėjimo programinę įrangą, mažmenininkai gali reaguoti į didėjančias eiles ir laukimo laiką, darbuotojų iškvietimą ir naujų kasų atidarymą, taip sumažinant ir paskirstant eiles, o rezultate atliekant daugiau pardavimų.

Embedded thumbnail for Kaip padidinti parduotuvės saugumą, našumą ir pelningumą?
Atgal