Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai 2017

UAB Hansab atliko kasmetinį klientų pasitenkinimo tyrimą. Kaip ir praėjusiais, taip ir šiais metais, rodiklis išliko toks pat aukštas ir stabilus (4,2). „Surinkti vertingi duomenys dabar yra analizuojami mūsų įmonės viduje, siekiant nustatyti mūsų kryptis vystymui ir tobulinimui. Pasitenkinimo vertinimas mums yra labai svarbus todėl, kad naudodamiesi surinktais duomenimis mes kuriame savo strategiją ir taktiką ateinantiems metams“ – teigia Hansab Grupės Marketingo vadovė Sigita Babarskaitė.

Beveik 600 verslo klientų buvo pakviesti pasidalinti savo įžvalgomis, pamąstymais ir pasiūlymais apie mūsų teikiamus sprendimus, paslaugas ir darbuotojus. Pagrindiniai akcentai:

  • Klientai džiaugiasi, kad esame gerai informuoti ir pasirengę dalintis naujovėmis su jais.
  • Mūsų klientai teikia kritines įžvalgas tose srityse, kuriose mums reikia tobulintis ir vystytis. Pavyzdžiui, pro klientų akis nepraslydo mūsų patobulinta e-prekyba ir įdiegtos skaitmeninės paslaugos (klientų portalas, e-dokumentas).
  • Teikiami nauji produktai ir sprendimai yra įdomūs. Klientai pastebi, kad norime būti savo žaidimo aikštelės viršuje, turėdami pirmines, naujausias tendencijas rinkoje, būdingus mūsų veiklos sričiai.
  • Nuo 2016 m. mes labai daug pastangų dedame inovacijų strategijai vystyti. Džiaugiamės, kad tai nebuvo nepastebėta – mūsų klientai vertina ir labai skatina mus tobulėti šioje srityje.

NPS vertinimas
Antri metai iš eilės naudojamės Palankių klientų rodikliu (angl. Net Promoter Score), siekiant įvertinti rekomendacijas tolesniam bendradarbiavimo indeksui. Džiaugiamės, kad virš 75 proc. atsakiusiųjų mūsų įmonę rekomenduotų savo klientams ir partneriams.

Kaip ir kiekvienais metais, iš įmonės klientų, užpildžiusių apklausos anketą, buvo išrinktas loteterijos nugalėtojas. Burtų keliu paaiškėjo, kad juo tapo p. Remigijus Grašys, kuriam atiteko iPad Mini. Nuoširdžiai sveikiname!

Dėkojame visiems už dalyvavimą ir skirtą laiką, atsakant į klausimus!

Atgal