Kuri skaitmeninių ekranų programinė įranga yra tinkamiausia mano verslui?

Ketinate pasinerti į skaitmeninių ekranų pasaulį. Žinote apie jų privalumus ir ketinate jais pasinaudoti. Kitas žingsnis – pasirinkti paprastai naudojamą, vertingą ir tobulėti skatinančią skaitmeninių ekranų programinę įrangą.

Padidėjus skaitmeninės lauko reklamos (tinklo skaitmeninės reklamos ar skaitmeninių ekranų) kiekiui, atsiranda daugiau vartotojams prieinamų programinės įrangos galimybių.

Jums bus reikalinga jūsų poreikius atitinkanti įranga, priklausomai nuo planuojamos skaitmeninio ekrano paskirties. Trumpai tariant, jūsų pasirinkta programinė įranga bus lemtingas jūsų pranešimų pateikimo vartotojams veiksnys. Jūsų pranešimas turi būti veiksmingas, nes priešingu atveju, jūsų skaitmeninės reklamos kampanija patirs nesėkmę.

Panagrinėkime, kokiais požymiais ir veikimo galimybėmis turi pasižymėti jūsų skaitmeninių ekranų programinė įranga, kad galėtumėte priimti pagrįstą sprendimą dėl jos pirkimo.

1) Programinės įrangos parametrai

Analizuodami programinės įrangos parametrus, turite atsižvelgti į du dalykus:
a. Ar ji gali patenkinti didėjančius jūsų klientų poreikius?
b. Ar ji sėkmingai perteiks kokybiškus vaizdus, nuotraukas ir kitą turinį jūsų ekrane?

Jei norite pateikti turinį konkrečiai auditorijai tam tikru metu, jūsų programinės įrangos tiekėjas turi įdiegti į produktą klientų planavimo galimybes, kad konkretus turinys būtų demonstruojamas, atsižvelgiant į gaunamus duomenis.

Pateikiame puikų populiariausių pasaulyje greito maisto restoranų „McDonald’s“ pavyzdį.

„McDonald’s“ naudoja skaitmeninius ekranus lauko meniu iškabose, kurios stebi lauko temperatūrą. Jei oras šaltas ar drėgnas, meniu į tai reaguoja ir siūlo karšto čili padažo ar kavos.

Priešingu atveju, kai lauke yra 30 laipsnių, meniu gali būti rodomas turinys apie vėsius gėrimus ar šaldytą kremą.

Pagal kliento poreikius pritaikyta skaitmeninių ekranų programinė įranga gali stipriai padidinti bet kurios skaitmeninės rinkodaros kampanijos efektyvumą.

Mažmeninėje prekyboje taikomos tos pačios idėjos. „Walmart“, kaip ir „McDonalds“, stebi orų prognozes. Sistema taip pat stebi, kokių rūšių produktai turi paklausą, keičiantis metų laikams.

Mažmeninės prekybos gigantas dirba su ryšiais tarp orų ir parduotuvių pardavimų, reaguodamas į parduotuvių lygio prekybą ir vietos skaitmeninę reklamą.

Jei tam tikrame regione tikimasi stipraus lietaus, siūlomi skėčiai.
Jei laukiama sniego, pateikiami sniego kastuvai.

Jei jūsų klientų poreikiai keičiasi kaip oras, tokios prekybos planavimo galimybės yra privalomos jūsų pasirinktoje programinėje įrangoje.

2) Tinklo parametrai ir pateikimas

Teigiama, kad parametrai yra labai svarbūs. Skaitmeninių ekranų srityje tai yra tikra tiesa.

Kodėl?

Jei naudojate puikią programinę įrangą, bet ją perteikiantis tinklas yra silpnas, tai ji netenka prasmės.

Su jūsų programine įranga naudojamas tinklas turi pateikti priskirtus duomenis be jokių nesklandumų.

Priskirti duomenys įrodo, kad jūsų turinys buvo tam tikru metu pateiktas tinkamai auditorijai su konkrečiais, ateities analizei saugomais, pirkimo poreikiais. Apie tai pakalbėsime kiek vėliau. Dabar panagrinėkime tinklo parametrus ir pateikimą.

Kodėl pateikimas yra toks svarbus:
Dauguma skaitmeninių reklamų šiomis dienomis nėra naudojamos tik didžiuosiuose ekranuose. Mobilieji telefonai tampa svarbia mūsų tapatybės dalimi, o skaitmeninių reklamos kampanijų metu naudojamas duomenų perdavimas iš skaitmeninių ekranų į išmaniuosius telefonus.

Kai sukuriama konkrečių produktų reklamos kampanija, ji turi pasiekti šių produktų pirkėjus ten, kur jie yra. Kadangi du trečdaliai amerikiečių naudojasi mobiliaisiais telefonais, vartotojai gali būti pasiekiami bet kuriuo metu.

Best Buy tai suprato, kai išsiaiškino, kad 2012 m. neteko daugiau nei milijardo dolerių dėl didelio kiekio internetinių užsakymų iš jų konkurentų (pvz., Amazon).

Nenorėdamas gauti dar vieno milijardo dolerių vertės smūgio, prekybininkas pasiūlė “specialius”, į klientų išmaniuosius telefonus siunčiamus pranešimus. Klientams buvo pasiūlyta speciali kaina, apsiperkant ir pasiimant prekes parduotuvėje.

Tai suveikė.

2015 m. ataskaitoje Best Buy nurodė, kad iki keturių procentų jų internetinių pardavimų baigėsi nesėkmingai, nes paskirstymo centruose nebuvo pakankamo prekių kiekio. Tačiau, 80% laiko prekės buvo kitose parduotuvėse. Pasiūlius pristatymo iš kitų parduotuvių galimybes, pardavimų skaičius ženkliai padidėjo.

Jei naudojamas stiprus ir patikimai duomenis pateikiantis tinklas, vartotojai žino, kad jų klientams yra siūlomos geriausios galimybės tinkamu metu ir tinkamoje vietoje.

3) Aukštesnio lygio parametrai

Skaitmeniniai ekranai neturi būti tik autonomiškai veikianti rinkodaros kampanija, paprastai keičianti vaizdus ir tekstą. Tik sukūrus skaitmeninius ekranus prieš trisdešimt metų, tai buvo įprasta. Dabar siūloma daug daugiau galimybių.

Jei norite naudoti socialinių žinių perdavimo kanalus, interaktyvią žiniasklaidą ar liečiamo ekrano galimybes, jums reikalinga programinė įranga su pažangesnio lygio parametrais. Labai svarbus yra programinės įrangos gebėjimas integruotis su trečiųjų šalių duomenų tiekėjais.

Ženkime dar toliau…

Įsivaizduokite programinę įrangą, leidžiančią jūsų klientams „jausti” skaitmeninių ekranų galią.

Aukštos kokybės Švedijos plaukų priežiūros produktų linija „Apolosophy Shampoo“ stulbinančioje skaitmeninių ekranų reklamos kampanijoje panaudojo pažangią techninę ir programinę įrangą. Buvo nuspręsta Stokholmo metro platformoje esančiame skaitmeniniame ekrane panaudoti jutiklius, reaguojančius į artėjantį traukinį.

Traukiniui artėjant prie platformos, ekrane esantys jutikliai būdavo aktyvuojami ir skaitmeninis moters vaizdas atgydavo – jos plaukai būdavo pučiami.

Plaukai pučiami, o jūsų protas į tai reaguoja. Viskas veikia.

4) Klientų aptarnavimu grindžiama programinė įranga

Spręsdami, kurią programinę įrangą pasirinkti, pagalvokite apie klientų aptarnavimą. Greičiausiai jūs gausite daug klausimų, į kuriuos reikės parengti kruopščius atsakymus ir paaiškinimus.

Kai kurios įmonės savo pirkėjams pateikia trijų puslapių klausimyną, kad būtų galima aiškiau suprasti, ko ketinama pasiekti jų rinkodaros kampanija.

Klausimynas padeda nuspręsti, ko pirkėjas tikisi iš skaitmeninio ekrano. Kai tai nustatoma, pardavėjai gali rekomenduoti reikalingą techninę ir programinę įrangą.

Tai yra klientų aptarnavimas.

Dauguma įmonių ar organizacijų, kreipdamosi į skaitmeninės techninės ar programinės įrangos tiekėjus, nesuvokia paties proceso, todėl svarbu rasti įmonę, kuri skirs jums laiko ir padės suprasti procesus.

5) Debesyse ar patalpose?

Jums siūlomos dvi pagrindinės skaitmeninės programinės įrangos rūšys:
– Debesyse naudojama skaitmeninių ekranų programinė įranga
– Patalpose naudojama skaitmeninių ekranų programinė įranga

Pateikia skirtumus tarp šių dviejų rūšių:
Debesyse naudojama skaitmeninių ekranų programinė įranga yra „nematomas“ sprendimas. Serveriai nėra reikalingi. Visa jūsų informacija yra saugoma debesyse.

Trumpai tariant, skaitmeninis ekranas yra patalpintas jūsų parduotuvėje, o į jį siunčiama informacija patenka tiesiog iš turinio valdymo sistemos. Tai reiškia, kad turinys yra saugomas debesyse, o programinės įrangos atnaujinimas valdomas taip pat iš debesų.

Patalpose naudojamos skaitmeninių ekranų programinės įrangos atveju taip pat reikalingas ekranas jūsų parduotuvėje, tik į jį siunčiama informacija patenka iš kabinete ar įmonės būstinėje esančio kompiuterio. Informacija yra atskirai siunčiama į kiekvieną parduotuvę.
 
Šiuo atveju, programinė įranga yra jūsų serveryje ir jūs valdote jos atnaujinimą.

 

Kuris sprendimas jums tinkamiausias?

Sunkoka rasti įmonę, kuri nesirinktų debesų sprendimo.

Įmonės nori tokios programinės įrangos, kuri atsinaujintų automatiškai, kuriai nereikėtų jokios techninės priežiūros, kuri teiktų pagalbą ir kuriai nereikėtų serverių patalpinimo spintų. Dauguma įmonių ieško programinės įrangos, kurios mokymosi kreivė būtų nedidelė, ji turėtų vilkimo galimybes ir siūlytų įvairius darbo šablonus.

Tai taip pat reiškia, kad įmonės siekia sumažinti IT apkrovą. Tokiu atveju, debesų programinė įranga yra geriausias pasirinkimas.

 

Išvada

Sprendimas dėl geriausios programinės įrangos neturi būti sunkus. Ji turi atitikti jūsų poreikius ir biudžetą.

Kadangi visų programinių įrangų kainos yra skirtingos, išlaidos neturi būti lemiamas veiksnys. Svarbiausia yra funkcionalumas.

Užduokite sau šiuos klausimus:
Kokį pranešimą norite perduoti?

Ar norite, kad jūsų auditorija bendrautų?
Ar jums reikia pažangesnių sprendimų, palaikančių socialinės ar kitos interaktyvios žiniasklaidos kanalus?
Ar norėtumėte integruoti trečiosios šalies duomenų teikėją?

Kai atsakysite į šiuos svarbius klausimus, panagrinėkite kelis skirtingus variantus ir užduokite klausimus. Atminkite, tai yra jūsų reklama. Pirmasis žingsnis link skaitmeninių ekranų įsigijimo yra jūsų pasirenkamo sprendimo suvokimas.

Atgal