APEAR

APEAR sprendimas išsprendžia 3 pagrindines problemas:

  • Susitikimų kambario užėmimas. Išvengiamas jūsų rezervuoto susitikimo kambario užėmimas. 
  • Susitikimo konfidencialumas. Išvengiami atsitiktiniai kolegų įėjimai ir nepageidaujami trikdžiai susitikimo metu. APEAR rodo visą informaciją apie vykstantį susitikimą ekrane šalia konferencijų salės ir perspėja apie jos užimtumą. 
  • Susitikimų kambario poreikio atitikimas. APEAR sistemos pagalba darbuotojas gali matyti informaciją apie kiekvieną susitikimų kambarį, t. y., kokia įranga yra kambaryje (ekranas, projektorius, konferencinė įranga ir pan.), darbo vietų skaičius ir kita panaši informacija. Tokiu atveju yra išvengiamas netinkamo susitikimų kambario rezervavimas ir optimalus visų susitikimų kambarių išnaudojimas (pvz., 2 dalyvių susitikimas surengiamas 30 darbo vietų turinčioje salėje, o ne mažesnėje).

APEAR gali teikti tokias funkcijas:

  • Susitikimų kambario ekranas. Ekrane pateikiama susitikimų kambario būsenos informacija; esamo arba būsimo susitikimo valdymas ekrane.
  • Centrinis ekranas su ofiso planu. Didesnis ekranas naudojamas pastato aukštų plano rodymui. Čia matomas esančių susitikimų kambarių skaičius ir jų būsenos informacija bei galimybė rezervuoti juos susitikimui.
  • RFID autentifikavimas. Sistema suteikia galimybę autentifikuoti RFID korteles, užtikrinant, kad asmuo galėtų keisti jo paties rezervuoto susitikimo informaciją.
  • Autentifikavimas PIN kodu. APEAR sistemoje gali būti vykdoma vartotojo autentifikacija rezervuojant / atšaukiant susitikimų kambarį PIN kodu arba ribojamas patekimas į jį, naudojant PIN valdomą elektroninį durų užraktą.

APEAR sistemai naudojamas 10'' colių LCD lietimui jautrus ekranas, įrengtas greta susitikimų kambario durų, kuriame rodomas kambario pavadinimas, būsena ir esamo / būsimo susitikimo informacija (susitikimo iniciatoriaus vardas ir (arba) susitikimo pavadinimas). Ekrane iškart galima rezervuoti būsimą susitikimą arba tai padaryti, naudojantis e. pašto sistemos kalendoriumi (APEAR programos integracija su MS Exchange ir Office 365). Susitikimų kambario būsena rodoma ekrane ir per integruotas LED šonines juosteles: žalia  kambarys laisvas; raudona  kambarys užimtas. 

CAPTCHA
Šis klausimas yra tam, kad įsitikinti, jog esate žmogus lankytojas ir sustabdyti automatinius reklamų siuntimus.