Klientų pasitenkinimo tyrimo sistema

„SensMax“ klientų pasitenkinimo matavimo sistema yra skirta verslo ar visuomeninių pastatų lankytojų ir klientų atsiliepimams gauti. Klientų pasitenkinimo matavimo sistema padeda suprasti jūsų klientų nuomonę, nustatyti problemines vietas, kuriose reikia pagerinti klientų patirtį ir padidinti lojalumą jūsų prekės ženklui, paslaugoms ir produktams. Bevielis „SensMax“ klientų pasitenkinimo apklausos mygtukas yra labai paprastai montuojamas bet kurioje vietoje be specialaus tvirtinimo ar laidų.  

Jūs galite įrašyti klientų atsiliepimų istoriją ir stebėti klientų pasitenkinimo tendencijas vienoje vietoje teikdami vietines ataskaitas ar keliose vietose su centralizuotai ir automatiniu būdu teikiamomis ataskaitomis. „SensMax“ klientų pasitenkinimo tyrimo sistemos statistika gali būti naudojama vienoje ataskaitų teikimo programinėje įrangoje „SensMax EasyReport“ kartu su „SensMax“ žmonių skaičiavimo sistemos duomenimis.  

Kaip tai veikia

Bevielis klientų pasitenkinimo apklausos mygtukas yra paprastai montuojamas ant stalo ar specialių stendų. Šalia jo pateikiamas atspausdintas klausimas ir trys veidukai. Kiekvienas klientas gali pareikšti savo nuomonę paspaudęs atitinkamą veiduką. Įdiegta filtravimo sistema padeda išvengti nereikalingų paspaudimų. Klientų atsiliepimai lieka vidinėje mygtuko atmintyje ir gali būti persiunčiami duomenų apdorojimui į bet kurį vietos kompiuterį ar centrinį serverį. Visi klientų pasitenkinimo apklausos duomenys gali būti suderinami su lankytojų statistika ir pateikiami bendrose ataskaitose.    

Klientų lojalumo rodiklis

Statistiniai „SensMax“ klientų pasitenkinimo sistemos duomenys gali būti pateikiami įvairiose valandos, dienos, mėnesio, ketvirčio ir metų ataskaitose. Ataskaitose pateikiamos diagramos ar duomenų lentelės, visi duomenys gali būti perkeliami į pdf, xls ar csv duomenų formatus. „SensMax Easy report“ programinė įranga teikia automatines klientų lojalumo rodiklio ataskaitas.

Klientų lojalumo rodiklis yra jų lojalumo matas. Šis rodiklis nustato aiškų ir paprastai apskaičiuojamą klientų pasitenkinimo balą kaip jūsų įmonę remiančių ir peikiančių žmonių koeficientą. Tai yra galinga klientų pasitenkinimo suvokimo priemonė, parodanti potencialų informacijos apie jūsų įmonės paslaugas ar produktus sklindančios augimą. Klientų lojalumo rodiklis parodo, kokia tikimybė, kad respondentas rekomenduotų jūsų įmonės paslaugas ar produktus savo draugams ar kolegoms. Šis rodiklis yra apskaičiuojamas pagal formulę: NPS (klientų lojalumo rodiklis) = Rėmėjai (%) - Peikėjai (%).  

Rėmėjai pateikia aukščiausius balus, o peikėjai pateikia neigiamus ar žemesnius nei neutralūs balai. Apskaičiuojant klientų lojalumo rodiklį, neutralūs balai nevertinami. Kuo didesnis jūsų lojalumo rodiklis, tuo didesnė tikimybė, kad klientai pasidalins teigiama nuomone su savo draugais. Jei šis rodiklis yra žemas ar neigiamas, jūs turite imtis veiksmų ir pagerinti savo įmonės procesus, darbuotojų darbo kokybę ar produktų įvaizdį.

Atgal