Transporto priemonių ekranai

Viešojo transporto keleiviai – tai klasikinis pasirinkimo neturinčios auditorijos pavyzdys. Tačiau net ji yra išranki pateikiamam turiniui. Tokiais atvejais reikia prisiminti – kuo dinamiškesnis informacinis turinys, tuo daugiau žiūrovų į jį atkreipia dėmesį. Įsivaizduokite autobusuose įrengtus ekranus, kuriuose rodoma informacija apie kitą sustojimą, o galbūt net netoliese esančio restorano reklama!

Šiais laikais traukiniuose, autobusuose, laivuose ir taksi automobiliuose įrengtuose ekranuose turėtų būti rodomi ne tik įprastos reklamos ciklai, bet akcentuojama ir vietos architektūra, geografinės ypatybės bei lankytini objektai, naudojant vaizdo, garso turinį, kuris būtų adaptuojamas atsižvelgiant į realiu laiku gaunamus GPS vietos nustatymo duomenis. Visą tai – ne fantazija, o realūs sprendimai, kuriuos galima įgyvendinti pasitelkus „Hansab“ skaitmenines informacines sistemas ir mūsų specialistų žinias.

Transporto priemonėse įrengtų mobiliųjų ekranų naudojimo sritys:

  • Reklama
  • Informacinės pramoginės laidos keleiviams
  • Keleivių informavimas
  • Momentiniai pranešimai

CAPTCHA
Šis klausimas yra tam, kad įsitikinti, jog esate žmogus lankytojas ir sustabdyti automatinius reklamų siuntimus.