Dalinomės įžvalgomis apie robotus mažmeninėje prekyboje „Retail Innovations 2018“ konferencijoje

Bendradarbystės erdvė „Rise Vilnius“ garsėja kaip vieta, kur susitinka startuoliai, kūrėjai, verslininkai ir inovacijomis besidomintys žmonės. Organizuojamų renginių metu čia galima pasidalinti vizijomis ir projektais su savo srities profesionalais, o galbūt ir sudominti potencialius investuotojus bei padidinti kompetencijas, leidžiančias startuoliams sėkmingai siekti savo tikslų.

Pricer.Lt kartu su „Rise Vilnius“ jau antrus metus iš eilės rengia konferenciją skirtą mažmeninės prekybos sektoriui ir inovacijoms jame. Šiais metais konferencijos tema – „Retail Innovations 2018“. Šį kartą buvo kalba apie tokias esmines temas kaip:
• Robotai, „Chatbots“, „Dirbtinis intelektas“ (AI) mažmeninėje prekyboje
• Naujos maisto produktų mažmeninės prekybos tendencijos ir ekspertų įžvalgos
• Apsipirkimo evoliucija
• Gyvenimo pokyčiai ir klientų patirtis
• Skaitmeninė strategija
• Socialinės žiniasklaidos rinkodara, socialiniai veiksniai ir prekės ženklo pasitikėjimas
• Mažmeninė prekyba
• „Omnichannel“ mažmeninė prekyba
• „Smart Grocery“ koncepcijos

Kaip ir praėjusiais, taip ir šiais metais mūsų įmonė „Hansab“ dalyvavo „Retail Innovations 2018“ konferencijoje, kurioje mažmeninės prekybos sprendimų pardavimų vadovas Marius Bankauskas skaitė pranešimą ir dalinosi mintimis apie robotų vaidmenį mažmeninėje prekyboje ir klientų aptarnavimo sektoriuje.

„Viena iš priežasčių, kodėl mums reikalingi robotai – noras perduoti mechaninį darbą mašinoms. Šiai dienai žmonės orientuojasi į kūrybinį ar kitą svarbų darbą, todėl nenori laiko leisti atliekant nuobodžius mechaninius procesus ir telkiasi į pagalbą robotus. Taigi bendrąja prasme robotai mums reikalingi, kad kurtų gerbūvį ir palengvintų mūsų darbą.“ – dalinosi savo įžvalgomis M.Bankauskas.

Kalbant apie robotus, įprastai paliečiama ir dirbtinio intelekto tema. Mažmeninės prekybos sprendimų pardavimų vadovas Marius Bankauskas užtikrintai teigia, kad pagrindinis visų prekybininkų tikslas yra suprasti, koks yra klientas, kas jam patinka, nepatinka, kas jį domina ar nedomina ir pasiūlyti klientui būtent tai, ko jam reikia. Būtent dirbtinis intelektas padeda išsiaiškinti visas šias prekybininkams svarbias detales ir pasiūlyti klientui būtent tai, ko jam reikia.

Pranešimo metu „Hansab“ atstovas pristatė humanoidinį robodą Pepper ir plačiau papasakojo apie jo funkcionalumą, paskirtį, naudą bei galimą panaudojimą mažmeninėje prekyboje.

Embedded thumbnail for Dalinomės įžvalgomis apie robotus mažmeninėje prekyboje „Retail Innovations 2018“ konferencijoje Embedded thumbnail for Dalinomės įžvalgomis apie robotus mažmeninėje prekyboje „Retail Innovations 2018“ konferencijoje
Atgal