Dažniausiai užduodami klausimai: mPOS

mPOS skaitytuvo instrukcija

 

Kur rasti išmaniojo kortelių skaitytuvo naudotojo instrukciją?

Išmaniojo kortelių skaitytuvo naudotojo instrukciją rasite:

https://www.hansab.lt/lt/ismanusis-korteliu-skaitytuvas-mpos

 

Kortelių skaitytuvas ir išmanusis įrenginys tarpusavyje nesusijungia, o skaitytuvo programėlėje klausiama „Ar išmanusis kortelių skaitytuvas įjungtas?“, nors skaitytuvas yra įjungtas.

Šiuo atveju tai yra „Bluetooth“ ryšio problema tarp išmaniojo kortelių skaitytuvo ir išmaniojo įrenginio. Būtina iš naujo sujungti įrenginius „Bluetooth“ ryšiu (žr. Išmaniojo kortelių skaitytuvo instrukcijos skyrių „Skaitytuvo konfigūravimas“). Norėdami įjungti skaitytuvo meniu, įveskite kodą 0000 ir nuspauskite žalią mygtuką (skaičius 0 skaitytuvo ekrane nerodomas).

 

Išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlėje raudonai rašoma „Skaitytuvas nesukonfigūruotas“.

Išmanusis kortelių skaitytuvas turi būti iš naujo perkonfigūruotas, naudojant „Swedbank“ banko programėlę, remiantis skaitytuvo instrukcija (skyrius „Skaitytuvo konfigūravimas“).

 

Dažni klaidų kodai / klaidų pranešimai ir sprendimai:

  • „Ryšio klaida, kodas 1004/1006/1602/1603“ – interneto ryšio problema išmaniajame įrenginyje, pabandykite naudoti kitą interneto ryšį.
  • Alert Irruption / Saugumo sutrikimas“ – skaitytuvas perėjo į saugumo režimą. Paprastai taip nutinka, kai skaitytuvas sugadinamas (krestelėjimas, skysčių išpylimas). Kreipkitės į „Hansab“ ir susitarkite dėl skaitytuvo remonto laiko.
  • „Skaitytuvo identifikatorius neatitinka vartotojo sutarties duomenų“ – išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlėje konfigūracijos metu rodomas toks klaidos pranešimas, jei skaitytuvą mėginama sukonfigūruoti naudojant sutarties duomenis, kurie neatitinka išmaniajame kortelių skaitytuve esančių sutarties duomenų. Tokiu atveju iš išmaniojo kortelių skaitytuvo pašalinkite senus / kitus duomenis, kad galėtumėte sukonfigūruoti skaitytuvą, naudodami naujus duomenis (žr. Išmaniojo kortelių skaitytuvo instrukcijos skyrių „Skaitytuvo ir telefono atjungimas“).
     

Atliekant pirminę išmaniojo kortelių skaitytuvo konfigūraciją, naudojant „Swedbank“ programėlę, nepavyksta atlikti automatinio konfigūravimo (išmanusis skaitytuvas užstringa arba tam tikrame etape rodomas klaidos pranešimas, t. y. konfigūracija neužbaigiama).

Iš naujo paleiskite skaitytuvą ir telefoną ir vėl pradėkite konfigūraciją. Jei klaida pasikartoja, išbandykite kitą interneto ryšį išmaniajame įrenginyje (jei naudojote belaidį ryšį, galite išbandyti mobilųjį internetą ir atvirkščiai). Itin stipriai apsaugotas belaidis tinklas taip pat gali būti pagrindine priežastimi, dėl kurios nepavyksta sukonfigūruoti išmaniojo skaitytuvo.
 

Išmanusis skaitytuvas užstringa ir nereaguoja į siunčiamas komandas ar mygtuko paspaudimus – kaip jį paleisti iš naujo?

Norėdami išjungti „Link/2500“ modelį, vienu metu nuspauskite ir palaikykite geltoną mygtuką bei šalia žalio mygtuko esantį „–“ mygtuką.

Norėdami išjungti „iCMP“ modelį, vienu metu nuspauskite ir palaikykite geltoną mygtuką ir šalia žalio mygtuko esantį „#“ mygtuką.
 

Kaip pradėti naudoti išmanųjį skaitytuvą kartu su nauju išmaniuoju įrenginiu?

Tokiu atveju dar kartą atlikite pradinę skaitytuvo konfigūraciją - įdiegimą (žr. Išmaniojo kortelių skaitytuvo instrukcijos skyrių „Skaitytuvo aktyvavimas“).
 

Darbuotojas, pradėjęs naudotis skaitytuvu, neturi sąskaitos „Swedbank“. Kaip pradėti naudotis išmaniuoju skaitytuvu, naudojant darbuotojo telefoną?

Norint naudotis išmaniuoju terminalu, darbuotojui nereikia turėti sąskaitos „Swedbank“ banke ar prieigos prie įmonės verslo kliento sąskaitos. Pradinę konfigūraciją turi atlikti teisėtas įmonės atstovas. Vėliau išmaniuoju kortelių skaitytuvu galima naudotis atidarant skaitytuvo programėlę (prisijungimas prie interneto banko nebevyksta).
 

Ką daryti, jei pinigai nebuvo įskaityti į įmonės sąskaitą?

Patikrinkite, ar skaitytuve po informacijos mygtuku nėra neišsiųstų operacijų. Jei yra, operacijos turi būti siunčiamos bankui. Išsiuntus operacijas, pinigai įskaitomi į įmonės sąskaitą ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

Norėdami išsamesnės informacijos, žr. Išmaniojo kortelių skaitytuvo instrukcijos skyrių „Pinigų įskaitymas į sąskaitą“.
 

Kaip ilgai veikia išmaniojo kortelių skaitytuvo baterija?

Naudojant išmanųjį kortelių skaitytuvą aktyviai be įkrovimo, baterija veikia mažiausiai pusę darbo dienos. Išmaniojo kortelių skaitytuvo baterijos veikimo laikas priklauso nuo kelių veiksnių: operacijų skaičiaus, aktyvaus ryšio su išmaniuoju įrenginiu, kortelių skaitytuvo programėlės aktyvaus veikimo išmaniajame įrenginyje. Taip pat, šaltis gali sumažinti baterijos veikimo laiką.
 

Kiek laiko galioja garantija ir kaip vyksta išmaniojo kortelių skaitytuvo grąžinimas?

Išmaniojo kortelių skaitytuvo garantijos laikas yra vieneri metai. Pagal Lietuvoje galiojantį Prievolių teisės įstatymą, iš elektroninės parduotuvės užsakytas išmanusis kortelių skaitytuvas gali būti grąžinamas per 14 dienų. 14 dienų laikotarpis skaičiuojamas nuo prekės pristatymo dienos. Grąžinamas išmanusis turi atitikti reikalavimus:

• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;

• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

• grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;

• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

 

Ką daryti, jei išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlės („Swedbank Smart Terminal“) nepavyksta rasti „Google Play“ / „Apple App“ parduotuvėje?

Pirmiausia patikrinkite, ar „Google Play“ ar „Apple App Store“ naudotojo paskyros regionu yra Lietuva (jei pasirinkta kita šalis, programėlė nebus rasta arba pasirodys pranešimas „Jūsų regione programėlė nepasiekiama“).

Jei paskyros regionu pasirinkta Lietuva, o išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlės rasti vis tiek nepavyksta, patikrinkite, ar programėlė suderinama su Jūsų telefonu ir programinės įrangos versija.
 

Ką daryti, norint pradėti naudoti išmanųjį kortelių skaitytuvą naujoje įmonėje?

Pirmiausia iš išmaniojo kortelių skaitytuvo pašalinkite esamos įmonės sutarties duomenis. Tai galite padaryti patys, kol įmonės sutartis banke vis dar galioja. Norėdami gauti daugiau informacijos apie duomenų pašalinimą, žr. Išmaniojo kortelių skaitytuvo instrukcijos skyrių „Skaitytuvo ir telefono atjungimas“.

Išmaniojo kortelių skaitytuvo konfigūravimą (žr. išmaniojo kortelių skaitytuvo instrukcijoje skyrių „Skaitytuvo konfigūravimas“) naujai įmonei galima atlikti po to, kai naujajai įmonei banke yra pasirašyta sutartis ir ji yra galiojanti.

Dėmesio! Jei esamos įmonės sutartis banke buvo nutraukta anksčiau, nei buvo pašalinti duomenys iš kortelių skaitytuvo, pačiam nebeįmanoma atjungti skaitytuvo ir telefono. Tokiu atveju reikėtų kreiptis į „Hansab“ UAB techninės priežiūros centrą (Savanorių pr. 180A 03154 Vilnius), kur techniniai darbuotojai atjungimą atliks kaip mokamą paslaugą.

 

Kaidų kodai, atliekant atsiskaitymus:

Pranešimas   Žodinis kodo paaiškinimas
100           Jei skaitytuve atspausdinamas kodas, prasidedantis skaičiumi 1, su šia kortele operacijos atlikti negalima. Kortelė turi būti grąžinama klientui. Sandoris negalioja

101           Kortelės galiojimo laikas baigėsi
102           Galimas sukčiavimas kortele
104           Kortelei taikomi apribojimai
105           Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba
107           Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba
109           Netinkamas pardavėjas. Susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba
110           Neteisinga suma (per didelė)
111           Neteisinga suma (per didelė)
112           Operacijai atlikti reikalingas PIN kodas
116           Sąskaitoje nėra pakankamai pinigų
118           Kortelė neatpažįstama
119           Operacija negali būti atlikta kortele
120           Operacija negali būti atlikta skaitytuvu
121           Suma viršija limitą
125           Kortelę naudoti draudžiama


200           Jei skaitytuve atspausdinamas kodas, prasidedantis skaičiumi 2, tai yra piktnaudžiavimas kortele. Operacijos atlikti negalima. Jei įmanoma, kortelė turi būti konfiskuota
201           Kortelės galiojimo laikas baigėsi
202           Sukčiavimas kortele
203           Kortelė negalioja
204           Kortelei taikomi apribojimai
205           Kvieskite policiją
208           Pamesta kortelė
209           Pavogta kortelė
210           Padirbta kortelė


902         Jei skaitytuve atspausdinamas kodas, prasidedantis skaičiumi 9, tai yra sistemos klaida, neleidžianti atlikti operacijos.
903         Autorizavimo pranešimo formato klaida
904         Formato klaida
905         Negautas atsakymas iš kortelę išdavusios institucijos
906         Sistemos klaida
907         Negautas atsakymas iš kortelę išdavusios institucijos
908         Kortelė neatpažįstama
909         Sistemos klaida
910         Sistemos klaida
911         Negautas atsakymas iš kortelę išdavusios institucijos
913         Daugkartinė operacija
939         Netinkamas pardavėjas