Dažniausiai užduodami klausimai: mPOS

Ar kas nors kitas gali naudotis mano skaitytuvu?

Jei įdiegėte jums priskirtą banko identifikatorių (ID) savo skaitytuve, juo negali naudotis niekas kitas. Skaitytuvas yra prijungtas tik prie Jūsų duomenų. Norint naudoti skaitytuvą su kitu banko ID , pirma jums teks pašalinti įdiegtąjį ID. Jei kas nors naudojasi jūsų pagrindiniu prietaisu (telefonu ar planšete) ir skaitytuvu sandoriui atlikti, pinigus gausite jūs.

Ar skaitytuvas gali būti naudojamas su keliais pagrindiniais prietaisais (mobiliaisiais telefonais, planšetiniais kompiuteriais)?

Tai įmanoma, tačiau reikia žinoti, kad negalite naudoti skirtingų pagrindinių prietaisų su skaitytuvu tuo pačiu metu. Vienu metu skaitytuvas gali būti suporuotas tik su vienu prietaisu. Be to, banko ID turi būti įdiegtas abiejuose pagrindiniuose prietaisuose. Jūsų pačių patogumui rekomenduojame turėti kitą banko ID kartu su skaitytuvu. Susitarimas su banku jums nieko nekainuos.

Ar galiu įdiegti vieną  banko identifikatorių keliuose skaitytuvuose?

Ne, pagal sutartį su banku tai neleidžiama. Jei tai padarysite per klaidą, pašalinkite identifikatorių ir iš naujo įdiekite tinkamą versiją. Informaciją apie įdiegtą identifikatorių (9 sk. numerį) galite matyti skaitytuvo ekrane.

Ką reikėtų daryti praradus skaitytuvą?

Jūs turite nedelsdami apie tai informuoti banką. Prietaise likus neišsiųstiems atsiskaitymams, išsiųskite šių atsiskaitymų kvitus bankui, jei norite gauti pinigus už šiuos atsiskaitymus į savo sąskaitą (paprastai tai atsiskaitymai, atlikti po paskutinio pranešimo iš išmaniojo skaitytuvo į sukonfigūruotą elektroninį paštą).

Kas atsitiktų su mano pinigais, jei kas nors pavogtų skaitytuvą?

Turite informuoti banką, kad jūsų prietaisas pavogtas, ir išsiųsti bankui tų atsiskaitymų kvitus, už kuriuos pinigai dar nėra pervesti (paprastai atsiskaitymų, sudarytų po paskutinio pranešimo iš terminalo į sukonfigūruotą elektroninį paštą). Kadangi įdiegėte  Jums priskirtą banko ID savo skaitytuve, niekas kitas negali juo naudotis. Kitas banko ID į tą patį prietaisą negali būti įdiegtas, jei iš jo nėra pašalintas jūsų pirmasis ID. 

Aš pamečiau savo mobilųjį telefoną; kaip galėčiau gauti pinigus už atsiskaitymus?

Lengviausias būdas yra naudoti kitą telefoną. Įdiekite į jį „Swedbank“ išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlę ir suporuokite su juo savo skaitytuvą. Naudodami išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlę, galite siųsti  atsiskaitymus. Kad galėtumėte tai daryti, banko ID įdiegti nereikia. Jei norėsite naudoti naują pagrindinį prietaisą (telefoną/planšetę) mokėjimo kortelėms priimti, jums reikės dar kartą įdiegti Jums priskirtą banko ID.

Ar galiu parduoti skaitytuvą?

Tai jūsų nuosavas prietaisas, todėl galite daryti su juo, ką norite. Atsiminkite, kad naujajam savininkui garantija negalioja. Jūs turite pirmiau pašalinti savo banko ID iš skaitytuvo. Jei to nepadarysite, naujasis savininkas negalės juo naudotis.

Turiu naują mobilųjį telefoną, įdiegiau „Swedbank“ mobiliąją programą ir „Swedbank“  išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlę, bet niekas neveikia.

Jei turite naują pagrindinį prietaisą, turite į jį irgi įdiegti Jums priskirtą banko ID. Vadovaukitės instrukcijomis, kuriose nurodyta, kaip įdiegti išmanųjį kortelių skaitytuvą.

Kaip galėčiau iš savo kompiuterinės kasos nusiųsti atsiskaitymo užklausą į  skaitytuvą?

Tai įmanoma, tačiau į banko numatytąjį  išmaniojo kortelių skaitytuvo sprendimą ši parinktis neįtraukta. Jei norite tai įgyvendinti, susisiekite su „Hansab“, kad pateiktumėte užklausą dėl galimybės naudoti integruotą sprendimą.

Ką reikia daryti sugedus mano skaitytuvui?

Prietaise likus neišsiųstų atsiskaitymų, išsiųskite šių atsiskaitymų kvitus bankui, jei norite gauti pinigus už šiuos atsiskaitymus į savo sąskaitą (paprastai tai atsiskaitymai, atlikti po paskutinės ataskaitos gautos į sukonfigūruotą elektroninį paštą). Turite perduoti savo prietaisą „Hansab“, kad jis būtų suremontuotas. Tam galite pasinaudoti įprastos siuntų tarnybos paslaugomis arba apsilankyti „Hansab“ biure. 

Įvykdžiau keletą atsiskaitymų, bet nematau, ar į mano sąskaitą įplaukė už juos gauti pinigai.

Tam, kad pinigai įplauktų į jūsų sąskaitą, turite nusiųsti atsiskaitymų patvirtinimus bankui. Tai galite atlikti naudodami išmaniojo kortelių skaitytuvo programėlę pagal pateiktą instrukciją. Rekomenduojame tai padaryti dienos pabaigoje. Jei apie tai pamiršite, skaitytuvas primins jums tai kitą dieną vykdant pirmąjį atsiskaitymą. Atminkite, kad atsiskaitymai yra apdorojami vieną kartą per dieną. Taigi tai darant po kiekvieno atsiskaitymo, pinigai į Jūsų sąskaitą greičiau neįplauks.  Jei atsikaitymų neišsiųsite bankui per 5-ias dienas nuo to tada kai juos atlikote, bankas negarantuoja lėšų pervedimo į jūsų sąskaitą.

Naudojuosi tarptautinio telekomunikacijų paslaugų teikėjo paslaugomis ir gaunu atsakymą, kad atsiskaitymas yra neįmanomas, nes įvyko klaida?

Susisiekite su „Hansab“ ir nurodykite savo telekomunikacijų paslaugų teikėją. Sprendimas veikia tik naudojantis vietinių telekomunikacijų paslaugų teikėjų paslaugomis.

Ar keliami kokie nors reikalavimai mano išmaniajam telefonui ar planšetiniam kompiuteriui?

Išmaniojo skaitytuvo programėlė suderinama su išmaniaisiais telefonais arba planšetiniais kompiuteriais, kuriuose įrašytos šios operacinės sistemos: iOS8.0 arba vėlesnė („iPhone“, „iPAD“, „iPAD touch“), „Android“ 4.4 arba vėlesnė. Deja, šiuo metu nesuderinamas su prietaisais, naudojančiais kitas sistemas, pavyzdžiui, „Blackberry“ ar „Windows“.

Kas galėtų suteikti man pagalbą, jei susidurčiau su skaitytuvo problemomis?

Susipažinkite su atsakymais į dažnai užduodamus klausimus, kuriuos rasite adresu www.hansab.lt. Jei nerasite jūsų problemai tinkamo sprendimo, tame pačiame puslapyje yra informacijos apie tai, kaip rasti pagalbą.

Bandau aktyvinti paslaugą savo internetiniame banke, skirtame privatiems asmenims, bet nepavyksta to padaryti. Ką darau ne taip?

Paslauga gali būti aktyvinta tik iš verslo klientams skirtos mobiliosios programos. Prašome patikrinti, ar jums suteiktas prieigos leidimas. Jei ne, kreipkitės į banką, kad gautumėte prieigos leidimą.

Kokiu būdu „Bluetooth“ ryšiu galėčiau sujungti savo skaitytuvą su išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu?

Vadovaukitės savo pagrindinio prietaiso instrukcijomis. Informacijos apie išmanųjį skaitytuvą galite rasti naudotojo vadove adresu: https://www.hansab.lt/sites/default/files/documents/lietuviska_instrukcija.pdf

Kokia yra skaitytuvo grąžinimo ir keitimo politika?

Informaciją apie grąžinimo ir keitimo politiką rasite adresu: https://www.hansab.lt/lt/pirkimo-vadovas

Kokia garantija suteikiama mano skaitytuvui ir kur turėčiau kreiptis prietaisui neveikiant?

Garantijos taisyklės ir procedūros aprašytos adresu http://www.hansab.lt/lt/Garantija

Aš užsisakiau skaitytuvą, bet jo vis dar negavau. Ką turėčiau daryti?

Prašome susisiekti su „Hansab“ elektroniniu paštu technika@hansab.lt arba telefonu +370 5205 8822.

Per kiek laiko išsikrauna kortelių skaitytuvo baterija? 

Baterijos išsikrovimo laikas priklauso nuo to, kiek naudojatės prietaisu. Esant vidutinėms operacijų apimtims skaitytuvo baterija išsikrauna per 2 dienas arba po 50-ies sandorių, o vėl visiškai įkraunama per maždaug 3 valandas. 

Kokių tipų kortelėms ir mokėjimo būdams galiu naudoti savo mini nešiojamąjį prietaisą?

Priimamos kortelės, aprašytos jūsų sutartyje su banku. Paprastai tai visos debeto ir kredito kortelės, įskaitant „Visa“ ir „MasterCard“. 

Kaip turėčiau priimti bekontakčius mokėjimus?

Vadovaukitės naudotojo vadove pateiktomis instrukcijomis dėl kortelių priėmimo. Taip pat kaip ir kitų kortelių atveju.

Kokiu būdu galėčiau pateikti savo klientams mokėjimo kvitus?

Jei jūsų klientas pageidauja, galite išsiųsti jūsų priimtų kortelių atsiskaitymo kvitus el. paštu arba SMS žinute. Užbaigus atsiskaitymą, vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas ir prašykite savo klientų elektroninio pašto adreso. Jie turėtų gauti kvitą beveik akimirksniu. 

Atkreipkite dėmesį: mokėjimo kortelių kvitai – tai tik sėkmingo apmokėjimo patvirtinimas, o ne Mokesčių inspekcijos reikalavimus atitinkančios PVM sąskaitos faktūros ar kasos fiskalinio kvito pakaitalas

Ar nustatyti kokie nors atsiskaitymų naudojant kortelę limitai?

Pagal nutylėjimą yra nustatytas 7000 Eur operacijos sumos limitas

Kada aš gausiu lėšas, sumokėtas iš priimtų kortelių? 

Paprastai turėtumėte gauti jas kitą kalendorinę dieną. Išankstinė sąlyga: turite būti laiku išsiuntę bankui jūsų atsiskaitymų patvirtinimą (iki 23:00 val.).

Ką turėčiau daryti, jei lėšos neįplaukė į mano sąskaitą?

Patikrinkite, ar skaitytuve neturite kokių nors neišsiųstų  atsiskaitymų. Jei bankui neišsiuntėte atsiskaitymų patvirtinimo bylos, gausite visas lėšas tik jį išsiuntę. Jei vis dar kyla problemų, susisiekite su banku. Jei atsikaitymų neišsiųsite bankui per 5-ias dienas nuo to tada kai juos atlikote, bankas negarantuoja lėšų pervedimo į jūsų sąskaitą.

Ar galiu naudoti  skaitytuvą už Lietuvos ribų?

Ne, jis gali būti naudojamas tik Lietuvos teritorijoje.

Neturiu mobiliojo ID tame prietaise, kuriame norėčiau įdiegti išmanųjį prietaisą. Ką turėčiau daryti?

Mobiliojo ID reikia tik patvirtinimui, kad turite teisę įdiegti ir pašalinti išmanųjį skaitytuvą. Įveskite jūsų sutarties informaciją ir mobiliojo telefono, kuris prijungtas prie jūsų mobiliojo ID, numerį į „Swedbank“ programėlę prietaise (telefone/planšetėje), kuriame norite įdiegti išmanųjį skaitytuvą. 

Mano darbuotojas neturi sąskaitos „Swedbank“. Ar gali „Swedbank“ programa būti įdiegta neturint sąskaitos „Swedbank“?

Visada naudinga turėti sąskaitą „Swedbank“. Mobiliojo prietaiso savininkui nebūtina turėti sąskaitos „Swedbank“ tam, kad naudojantis „Swedbank“ programa jis galėtų įdiegti išmanųjį prietaisą.

Ką daryti jei telefonas nesusijungia su skaitytuvu?

Reikėtų padaryti „Išmanusis kortelių skaitytuvas“ programėlės duomenų valymą. Norint tai atlikti, reikia:

  • Android: Telefono nustatymai->Programos->Išmanusis kortelių skaitytuvas->Saugykla/Atmintinė->Valyti duomenis. 
  • iOS: Settings->General settings-> Storage & iCloud usage-> Smart terminal app-> delete app 

Atlikus šiuos veiksmus reikia nueiti į Swedbank programėlę ir padaryti įdiegimą pagal instrukciją.  

Kaip perkrauti skaitytuvą?

Norint perkrauti skaitytuvą reikia paspausti ir palaikyti du mygtukus - geltoną ir brūkšnelį.