Eilių valdymo sistema

Sujungiame žmones su paslaugomis naudodami naujoviškus klientų valdymo sprendimus, išmaniąsias eilių valdymo sistemas ir patogias programėles bei programinę įrangą.

Susisiekite su mumis
  • Visapusiškas virtualios eilės sprendimas
    Visapusiškas virtualios eilės sprendimas

    Mūsų veiklos pagrindas – teikti geriausius įrankius ir sprendimus, kurie padeda sujungti žmones su paslaugomis. Dėl COVID-19 protrūkio visi susiduriame su naujais iššūkiais kasdieniame gyvenime. Svarbiomis gyvenimo taisyklėmis tapo socialinis atstumas ir kruopšti rankų higiena. Niekas nežino, kaip ilgi tai tęsis. Tačiau esame tikri, kad žmonėms ir toliau reikės paslaugų.

  • Stebėkite eilės eigą iš saugios vietos
    Stebėkite eilės eigą iš saugios vietos

    Mobilusis bilietas yra naršyklės sprendimas, todėl juo gali naudotis visi, turintys išmanųjį telefoną. Gauti mobilųjį bilietą taip pat paprasta, kaip ir nuskaityti QR kodą. Pritvirtinę QR kodą prie įėjimo suteiksite galimybę lankytojams paimti bilietus net neįėjus į patalpas. Tada lankytojai gali laukti, pavyzdžiui, savo automobilyje, patogiai stebėdami eilės eigą. Taip lankytojai žino, kada artėja jo bilieto numeris, ir tik tada eiti į laukimo zoną.

  • Bilietų išdavimas neliečiant
    Bilietų išdavimas neliečiant

    Lankytojai, kurie užsiregistruoja naudodamiesi „Concierge“ sistema, gali nurodyti mobiliojo telefono numerį, kad jie gautų trumpąją žinutę su nuoroda į mobilųjį bilietą.

  • „Hansab“ debesijos vizitų planavimas
    „Hansab“ debesijos vizitų planavimas

    Išmanioji vizitų planavimo sistema geresnei klientų patirčiai ir efektyvumui užtikrinti

    „Hansab“ debesijos vizitų planavimas suteikia jūsų klientams galimybę rezervuoti daugiau nei vieną susitikimą. Jie gali pasirinkti susitikimą su konkrečiu darbuotoju konkrečioje posėdžių salėje, įskaitant bet kokią susitikimui reikalingą įrangą.

  • Mažmeninės prekybos planavimo programinė įranga
    Mažmeninės prekybos planavimo programinė įranga

    Suteikite saugesnę apsipirkimo patirtį sumažindami minias ir eiles, naudodami virtualius eilių sudarymo sprendimus
    Užsisakykite apsilankymą parduotuvėje
    Mažmeninės prekybos planavimo sistema „Qmatic“ – tai paprastas ir patogus būdas klientams tiesiogiai užsakyti jūsų interneto svetainėje apsilankymą parduotuvėje arba prekių atsiėmimą. Svetainėje įdiegta intuityvi sąsaja, todėl klientai gali lengvai rezervuoti, perplanuoti ar atšaukti susitikimus internetu jūsų svetainėje, jiems patogiu laiku ir dieną. Iš anksto užsakyti susitikimai klientams yra patogesni, sutrumpėja laukimo laikas ir užtikrinama geresnė bei saugesnė klientų patirtis.

  • Qmatic Orchestra 7
    Qmatic Orchestra 7

    Jums reikia sistemos sklandžiam eilių valdymui ar patikimos daugiakanalės klientų kelionių valdymo platformos?
    Pasirūpinkite savo lankytojais dar prieš jiems atvykstant – naudodami „Orchestra 7“ galima rezervuoti susitikimus internetu ir gauti mobiliuosius bilietus. Savo patalpose galite leisti klientams užsiregistruoti savitarnos terminale, registratūroje arba pasiūlyti abu būdus ir leisti lankytojams patiems nuspręsti, kuriuo iš jų naudotis. Galiausiai, po apsilankymo per „Orchestra 7“ galima susisiekti su klientais ir paprašyti jų atsiliepimų, kad galėtumėte daugiau sužinoti ir palaikyti ryšį su lankytojais.

  • Verslo žvalgyba ir ataskaitų teikimas
    Verslo žvalgyba ir ataskaitų teikimas

    Rinkitės duomenis, kurie geriausiai suteikia jums galimybę išlikti veržliems. Nuo tikralaikės analizės iki istorinių įžvalgų – pritaikykite informacinius skydelius, kad jie kuo veiksmingiau paveiktų jūsų dabartinę veiklą. Standartinės ataskaitos – automatizuotose ataskaitose pateikiami svarbiausi verslo rodikliai, tendencijos ir išimtys. Pasirinktinės ataskaitos – pritaikykite analitines ataskaitas, kad gautumėte verslui reikalingų įžvalgų ir informacijos. Informacinis skydelis – realiuoju laiku peržiūrėkite naudingą, veiksmingą informaciją apie tai, kaip gerai veikia jūsų operacijos.

  • Išmanesnės sistemos, skirtos pagrindiniam laukimo eilių valdymui
    Išmanesnės sistemos, skirtos pagrindiniam laukimo eilių valdymui

    Tai reiškia, kad galime jums pasiūlyti bet ką – nuo pradinio lygio išmaniosios eilių sudarymo sistemos iki pažangių sprendimų, skirtų sudėtingam eilių valdymui. Arba klientų patirties valdymui, kaip jį vadiname pastaruoju atveju.
    Ką iš tikrųjų turime omenyje, kalbėdami apie eilių sudarymo sistemą? Iš esmės tipiškas sprendimas – atvykstate, gaunate bilietą ir stebite ekraną. Kai ateis jūsų eilė, einate prie priskirto aptarnavimo langelio.

Mūsų įgyvendinti sprendimai

„Q-Matic“ eilių valdymo sistema ir „Bizerba“ svarstyklių integracija „Selver“ prekybos centruose

2013 metais AS „Hansab” ir OÜ „Monilaite-Thomeko Machinery” vykdė įdomios įrangos integraciją „Selver“ prekybos centruose.

Skaityti daugiau
UAB „Hansab“ sprendimai pirmoje Baltijos šalyse „Ikea“ parduotuvėje

2013 m. rugpjūčio 14 d. Lietuvos sostinėje Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse didžiausio pasaulyje baldų prekybos tinklo „Ikea“ parduotuvė.

Skaityti daugiau
Klientų srautą reguliuojanti sistema „Omniva" pašto skyriuose

Šių metų 2020 m. pavasarį „Hansab“ įdiegė naują klientų srautų valdymo sistemą „Omniva“ pašto skyriuose.

Skaityti daugiau
Praėjimo kontrolė moderniausiame „Danske Bank“ pastate

Prie modernaus pirmojo „Danske Bank“ pastato statybos prisidėjome ir mes, įdiegdami „Gunnebo“ praėjimo kontrolės vartelius.

Skaityti daugiau

Susisiekite su mumis

CAPTCHA
Šis klausimas yra tam, kad įsitikinti, jog esate žmogus lankytojas ir sustabdyti automatinius reklamų siuntimus.