Kasmetinės klientų pasitenkinimo apklausos rezultatai

Kiekvienais metais laikotarpis, kai tiek daug klientų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos dalijasi savo įžvalgomis apie mūsų darbą, yra labai laukiamas. Rugsėjo mėnesį atlikome kasmetinę klientų apklausą, kurios metu klientai įvertina mūsų produktus, paslaugas ir sprendimus. Šiais metais atsiliepimais su mumis pasidalino 422 klientai iš visų Baltijos šalių, iš kurių 86 iš Lietuvos.

Pasigilinkime į šių metų rezultatus.

Klientų pasitenkinimo indeksas buvo stabilus ir išliko toks pat – 4,3 pagal penkių balų Likerto skalę (Lietuva 4,3; Latvija 4,2; Estija 4,3). Klientų rekomendavimo indeksas (NPS) taip pat buvo aukštas – vidutiniškai daugiau nei 50 taškų.

Hansab teikiamų sprendimų paklausa

Džiaugiamės, kad respondentai paliko daug prasmingų komentarų. Klientai tikisi daugiau integracinių sprendimų su esamomis sistemomis, ypač susijusių su parkavimu, savitarnos sprendimų saugumu, energijos taupymo sprendimais ir geresnės prieigos prie mūsų savitarnos platformų. Turime daugiau dėmesio skirti darbuotojų ir technikų mokymui, nes dirbame su kai kuriomis labai specifinėmis technikos sritimis.

Kaip niekada svarbu ir malonu, kad klientai pamėgo ir vertina mūsų organizuojamus renginius – nuo verslo pusryčių iki konkrečių seminarų. Džiaugiamės tai girdėdami, nes mūsų tikslas yra sukurti kuo daugiau pridėtinės vertės turinčių renginių.

Kadangi dirbame su tam tikromis technikos sritimis, mūsų klientai tikisi, kad mūsų technikai ir darbuotojai bus gerai apmokyti ir profesionaliai atliks savo darbą.

 

Dėkojame visiems apklausos dalyviams. Jūsų dėka galime toliau gerinti savo paslaugų kokybę ir tapti dar geresniu Jūsų partneriu.

Trims iš apklausą pildžiusių dalyvių atsitiktine tvarka išrinkome „Bang & Olufsen Beosound“ belaidės kolonėlės laimėtojus.

Atgal