Klientų apklausos rezultatai 2015

Norime padėkoti visiems klientams prisidėjusiems prie "Hansab" metinės klientų apklausos, Jūsų dėka galime tobulėti ir tapti dar profesionalesne komanda.

Apklausos tikslas buvo įvertinti klientų pasitenkinimo lygį UAB HANSAB teikiamomis paslaugomis bei produktais. Klientų pasitenkinimo tyrimas atliktas anketavimo principu. Atsakymai vertinti penkiabalėje sistemoje, kur 5 – aukščiausias įvertinimas, 1 – žemiausias. Išiuntėme 553 apklausas ( 426 - 2014 m.) gauti 106 atsakymai – 21% daugiau nei praeitais metais.

Norėdami pagerinti paslaugų bei produktų teikimo kokybę 2015 metais, įgyvendinome grupę priemonių HANSAB:
1. Įvesti prekybos ir serviso darbuotojų vertinimai;
2. Aptarnavimo sutarčių sąlygų išgryninimas;
3. Kliento portalo efektyvesnis naudojimas;
4. “Helpdesk” paslaugos gerinimas;
5. Projektų įgyvendinimo kokybės gerinimas.
Visos įgyvendintos priemonės padidino klientų pasitenkinimą mūsų teikiamomis paslaugomis. Remiantis apklausos rezultatais, klientai mūsų teikiamas paslaugas įvertino 4,55 balais iš 5.

Tarp darbo tobulinimo priemonių 2016 metams yra planuojama:
1. Daugiau asmeninio, tiesioginio bendravimo su klientais;
2. Daugiau informacijos apie naujus produktus , sprendimus.
3. Daugiau gryžtamojo ryšio apie vykdomų projektų bei aptarnavimo eigą.

Kaip ir kiekvienais metais, iš įmonės klientų, užpildžiusių apklausos anketą, buvo išrinktas loteterijos nugalėtojas. Burtų keliu paaiškėjo, kad juo tapo p. Audrius Bieliauskas, kuriam atiteko Ipad Mini, nuoširdžiai sveikiname ir dėkojame!

 

Atgal