Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai 2019

Kiekvienais metais klientų prašome skirti šiek tiek savo laiko ir išreikšti savo nuomonę tam, kad ateityje galėtume suteikti geresnes paslaugas bei pasiūlyti dar geresnius sprendimus.

Neseniai apibendrinome klientų pasitenkinimo apklausos rezultatus, kurioje daugiau nei 300 specialistų Baltijos šalyse įvertino mūsų darbuotojus, paslaugas, sprendimus ir produktus. Daugiau nei pusė respondentų (53%) su mumis dirba virš 5 metų.

Bendras pasitenkinimo rodiklis Lietuvoje šiemet siekia 4.2 balo. Praėjusiais metais šis rodiklis siekė 4 balus.

Šiemet aukščiausią įvertinimą apklausos dalyviai skyrė Hansab prekės ženklui bei įvaizdžiui – vidutiniškai skirta 4,4 balo. Nuolatos tobuliname komunikaciją, kuria siekiame suteikti vertę bei naudą, pasitelkiant įvairius komunikacijos kanalus. Todėl esame dėkingi, kad klientai tai pastebi. Bendravimo įgūdžiai bei žinios apie produktus bei sprendimus taip pat vertinami aukštu balu. Lyginant praeitų metų atsiliepimus, terminų laikymasis šiemet įvertintas geriausiai, todėl stengsimės ir toliau palaikyti aukštą paslaugų lygį.

Dėkojame visiems dalyvavusiems apklausoje. Jūsų komentarai ir vertinimai mums yra itin svarbūs bei suteikiantys galimybę tobulėti. Visi apklausą pildę dalyviai turėjo galimybę laimėti elektrinį paspirtuką. Laimėtojas atsitiktiniu būdų išrinktas – Haroldas Kutka, Olympic Casino IT projektų vadovas. Dar kartą sveikiname!

Atgal