Skip to main content
Pradinis puslapis
Lietuva
  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Suomi
  • Sprendimai
  • Įgyvendinti projektai
  • Aptarnavimas
  • Naujienos
  • El. parduotuvė
  • Apie mus
  • Kontaktai
  • Prekių krepšelis Prisijungti

Search form

Prisijungti
  1. Įgyvendinti projektai
  2. Viešasis sektorius

Kompleksiniai ir inovatyvūs sprendimai Lietuvos pašto klientų aptarnavimo centre BIG Vilniuje

Vilnius, Lietuva

Inovatyvių technologijų bendrovė UAB „Hansab“ ilgamečiui partneriui ir klientui AB „Lietuvos paštas“, prekybos centre BIG Vilnius įdiegė kompleksinį sprendimą. Naujame klientų aptarnavimo centre per mažiau nei savaitę laiko įdiegtas visas paketas inovatyvių sprendimų: „Qmatic“ klientų srautų valdymo sistema, „Samsung“ ekranai su „Signagelive“ programine įranga, „Suprema“ praėjimo kontrolės ir darbo laiko apskaitos sistema, „Mobotix“ didelės raiškos vaizdo stebėjimo ir klientų srautų skaičiavimo sistema, prekių apsaugos varteliai.

Pasak pašto vadovų, padalinyje įdiegta bent keletas naujovių. Siekiant paspartinti klientų aptarnavimą, finansinės paslaugos čia atskirtos nuo kitų pašto paslaugų – jos teikiamos šalia pašto skyriaus įrengtame finansinių paslaugų padalinyje „Pay Post“.

Naujajame centre įrengta klientų srauto valdymo sistema, kuri, kaip teigiama, užtikrins operatyvesnį aptarnavimą ir maksimaliai sutrumpins klientų laukimo laiką. Siekiant sparčiau aptarnauti siuntas atsiimti atvykusius klientus, centre įdiegta šiuolaikiška greitojo siuntų išdavimo įranga.

Padalinyje taip pat veikia savitarnos parduotuvė, kurioje galima įsigyti atnaujinto ir išplėsto asortimento prekių. Savitarnos skyriuje klientams siūloma galimybė patiems supakuoti dovanas ar siuntas, išsinuomoti pašto dėžutes ar asmendėžes.

„Tai moderniausias pašto klientų aptarnavimo padalinys Lietuvoje“, – atidarydama centrą sakė Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė. Pasak jos, naujojo centro vizija sukurta remiantis klientų nuomonės ir lūkesčių tyrimais. Tobulinant pašto veiklos procesus atsižvelgta į respondentų išsakytus pageidavimus dėl pašto skyrių darbo laiko, lankstumo ir aptarnavimo spartos bei paštuose siūlomų prekių ir paslaugų asortimento.

Pasak UAB „Hansab“ pardavimų projektų vadovo D. Zuzevičiaus, AB „Lietuvos paštas“ galės ne tik skaičiuoti apsilankiusių klientų srautus, bet ir kontroliuoti susidariusias eiles. Laukiantys klientai eilėse interaktyviuose ekranuose matys naujausius „Lietuvos pašto“ pasiūlymus, o lentynose esančios prekės bus apsaugotos modernia aukštos raiškos vaizdo stebėjimo sistema ir prekių apsaugos varteliais.

Donatas Zuzevičius
Elektroninės saugos grupės vadovas

donatas.zuzevicius@hansab.lt (+370) 610 02281

Kontaktai

Bendra informacija

+370 5 205 8800

Techninė pagalba ir aptarnavimas

+370 5 205 8822

El. paštas

info@hansab.lt

Pasirinkite šalį

  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Sprendimai
  • Įgyvendinti projektai
  • Aptarnavimas
  • Naujienos
  • El. parduotuvė
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pradinis puslapis
Hansab UAB
Savanorių pr. 180A 
Vilnius
LT-03154
Lietuva

Įmonės kodas: 111510685
PVM mokėtojo kodas: LT115106811