Informacinis turizmo terminalas Panevėžyje

Miesto savivaldybės užsakymu „Hansab“ sukūrė inovatyvų sprendimą, kaip supažindinti miesto svečius su lankytinais objektais jiems patogiausiu būdu. Įdiegėme interaktyvų informacinį terminalą, kuriuo naudodamiesi miesto svečiai gali susipažinti su lankytinomis ir istorinėmis vietomis, matyti jų nuotraukas, perskaityti aprašymus ir į mobilųjį telefoną gauti nuorodas, kaip nuvykti iki objekto.

Patogu susiplanuoti maršrutą

Penktas pagal dydį Lietuvos miestas turi daugiau nei 50 lankytinų objektų, todėl turistams turi būti patogu susipažinti su galimais maršrutais ne tik atvykus, bet ir turėti maršruto gidą telefone. O atvykus į norimą vietą paskaityti istoriją, legendą. Todėl Panevėžio autobusų stotyje įdiegėme interaktyvų informacinį terminalą su 55 colių vertikaliu ekranu. Jame galima pasirinkti kalbą, naršymo režimą (paprastą arba pritaikytą silpnaregiams), susipažinti su lankytinų vietų informacija, jų istorija, nuotraukomis ir gauti išsamų maršrutą. Miesto svečių patogumui, įdiegtas QR kodas, kuris telefone pateikia konkretaus objekto „Google Maps“ nuorodą su atvykimo maršrutu, vietos aprašymu bei interaktyviu žemėlapiu su pasirinkto maršruto garsiniu gidu.

Atsižvelgta ir į silpnaregių poreikius

„Hansab“ rūpi ir socialinė integracija, todėl terminalo funkcionalumas sukurtas konsultuojantis su Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga. Glaudžiai bendradarbiaujant su sąjungos atstovais ir vadovaujantis kryptingais jų patarimais įdiegta patogi funkcija: pirmame informaciniame lange turistai gali pasirinkti naršymo režimą, pritaikytą ir silpną regą turintiems miesto svečiams.

Atgal