Daiktų išdavimo terminalai

Tai saugi saugykla su apsaugota prieiga, skirta raktams ir vaistams saugoti ir išduoti, lankytojų srautams tvarkyti ir ginklams bei šaudmenims administruoti.

Susisiekite su mumis
  • Elektroninis raktų valdymas
    Elektroninis raktų valdymas

    Tai paprastas, saugus ir patikimas raktų ir kitų prieigos laikmenų valdymo sprendimas. Galima nustatyti, kurie darbuotojai ir kada turi prieigą prie kurių raktų, taip apsaugant raktus nuo neteisėtos prieigos. Naudodami automatinį raktų judėjimo dokumentavimą, visada žinosite, kur kuris raktas yra ir kas jį turėjo paskutinį kartą.

  • Išmanusis lankytojų srauto valdymas
    Išmanusis lankytojų srauto valdymas

    Naudojant profesionalią lankytojų srauto valdymo sistemą viskas dokumentuojama skaitmeniniu būdu – paprastai, skaidriai ir efektyviai. Taip galima greitai apžvelgti, kas ir kada lankėsi įmonėje ir ką reikia informuoti apie užsikrėtimo atvejį. Be to, taip sumažinamas darbuotojų krūvis, nes jiems nereikia pildyti dokumentų ir atlikti rutininių užduočių!

  • Vaistų ir medžiagų valdymas
    Vaistų ir medžiagų valdymas

    Siekiant laikytis teisinių reikalavimų dėl vaistų saugojimo apsaugant juos nuo vagysčių ir su tuo susijusios rūpestingumo pareigos, rekomenduojama naudoti elektroninį vaistų valdymo sprendimą. Narkotinių medžiagų dozatoriai įrodė savo vertę kaip perdavimo stotys. Lanksčiai išdėstyti, pvz., operacinės prieškambaryje ar slaugos skyriuje, jie užtikrina, kad prieiga prie vaistų būtų nepertraukiamai skaidri ir stebima.

  • Ginklų, šaudmenų ir ryšių sistemų valdymas
    Ginklų, šaudmenų ir ryšių sistemų valdymas

    Incidento atveju viskas turi būti greitai prieinama. O svarbiausia reikia dokumentuoti paimtus ir grąžintus daiktus. Tačiau registravimas rankiniu būdu užima daug laiko, be to, jame gali pasitaikyti klaidų. Kad padėtumėte savo darbuotojams, visi ginklų paėmimo ir grąžinimo įvykiai sistemoje registruojami elektroniniu būdu. Taip be klaidų registruojama, kas kuriuo metu naudojosi kokiu ginklu ar asmeniniu pagalbos iškvietimo įrenginiu, ir užtikrinama nenutrūkstama kontrolė.

Mūsų įgyvendinti sprendimai

DPD „Pickup” tinklą papildė siuntų terminalais

DPD, siuntų pristatymo rinkos lyderė Baltijos šalyse, 2016 metų viduryje priėmė sprendimą esamą DPD Pickup siuntų atsiėmimo tinklą papildyti siuntų terminalais, taip patenkinant

Skaityti daugiau
„LG Cargo“ pristatė naujovę – 24/7 savitarnos dokumentų terminalus

Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo įmonė „LG Cargo“ siekdama pagerinti aptarnavimo kokybę ir apsaugoti darbuotojus bei klien

Skaityti daugiau
Elektroninė raktų spintelė „Park Inn by Radisson Central“ viešbutyje Taline

„Park Inn by Radisson Central“ yra jaukus šeimos viešbutis, įsikūręs pačiame Talino centre. Viešbutyje yra 245 kambariai, konferencijų centras, restoranas ir grožio salonas.

Skaityti daugiau
Savitarnos terminalas, užtikrinantis plovyklos klientų aptarnavimą visą parą

Šalia Vilniaus oro uosto „ADC Parking“ automobilių stovėjimo aikštelėje įrengėme patikimą ir patogų automobilių raktų priėmimo ir išdavimo savitarnos terminalą.

Skaityti daugiau
UAB "Hansab" – savitarnos paštomatų tinklo „SIUNTOS24“ technologinio sprendimo partneris

Vienai dižiausių keleivių vežėjų bendrovei „Kautra“ pradėjus įgyvendinti siuntų procesų optimizavimo ir modernizavimo projektą, UAB „Hansab“ buvo pasirinkta, kaip efektyvaus spre

Skaityti daugiau

Susisiekite su mumis

CAPTCHA
Šis klausimas yra tam, kad įsitikinti, jog esate žmogus lankytojas ir sustabdyti automatinius reklamų siuntimus.