Skip to main content
Pradinis puslapis
Lietuva
  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Suomi
  • Sprendimai
  • Įgyvendinti projektai
  • Aptarnavimas
  • Naujienos
  • El. parduotuvė
  • Apie mus
  • Kontaktai
  • Prekių krepšelis Prisijungti

Search form

Prisijungti
  1. Įgyvendinti projektai

Atnaujintas klientų eilių valdymo sprendimas „Telia“ salonuose

2025.03.05

Telia
Lietuva

Viena didžiausių telekomunikacijų ir IT paslaugų tiekėjų „Telia“ kreipėsi į „Hansab“ siekdama atnaujinti klientų eilių valdymo sprendimą. Po detalaus poreikių išgryninimo ir bandomosios versijos testavimo, įmonė nutarė diegti „Qmatic“ sistemą. Pastaroji įdiegta net 19-oje Vilniaus salonų.

Lankstumas ir pritaikomumas

Atliekant eilių valdymo sprendimo pasirinkimą, „Telia“ bendrovei esminiu kriterijumi tapo jos lankstumas ir pritaikomumas.

„Pagrindinis diegiamo eilių valdymo sprendimo privalumas – galimybė jį pritaikyti tiek salono kliento, tiek mūsų įmonės poreikiams. Tai apima pasirenkamų temų programavimą, norimų laukų atvaizdavimą, klientų nukreipimą į reikiamas darbo vietas bei aiškų ir intuityvų naudojimą. Renkantis sprendimą, mums taip pat buvo svarbus techninės ir programinės įrangos dizainas, įskaitant integruotą bilietėlių spausdinimo aparatą.“, – komentavo „Telia“ atstovai.

Įranga pritaikyta pagal atnaujintą įmonės salonų vizualinį identitetą, užtikrinant dizaino tęstinumą. „Qmatic“ sistema siūlo įvairias terminalų konfigūracijas ir ekranų dydžius, leidžiančius pritaikyti įrangą skirtingiems salonams arba montavimo vietoms: ant žemės, stalo paviršiaus ar prie sienos.

Naujovė – sprendimo pritaikomumas negalią turintiems asmenims

„Teliaׅ“ kėlė aukštus reikalavimus naujos įrangos pritaikymui žmonėms su negalia. Klientų eilių valdymui skirti terminalai salonuose sumontuoti prieinamame aukštyje, be to juose įdiegtos specialios klaviatūros ir adaptyvus ekrano dizainas.

 „Kaip socialiai atsakinga įmonė visuomet galvojame daugiau nei apima mūsų verslas, o kaip telekomunikacijų bendrovė aiškiai suvokiame, kad internetas ir technologijos žmonėms su negalia yra labai svarbūs. Norime, kad jie galėtų jaustis oriai ir naudotis visomis paslaugomis bei prekėmis, kaip ir likusi visuomenės dalis, o tam reikia, kad šios paslaugos ir prekės būtų pritaikytos pagal jų galimybes“ – pasakoja „Telia“ vadovė G. Kaminskaitė-Salters.

„Hansab“ ir „Telia“ bendradarbiavimas

Didžiuojamės galėdami bendradarbiauti su tokia organizacija kaip „Telia“, kuri vertina profesionalumą ir lankstų požiūrį. Štai ką apie mūsų partnerystę sako „Telia“:

„Džiaugiamės pasirinkę „Hansab“ kaip savo įmonės partnerį. Visuomet sulaukiame profesionalios pagalbos, lankstumo ieškant sprendimų, atitinkančių mūsų poreikius, ir operatyvios reakcijos. Bendradarbiavimą su „Hansab“ apibūdinčiau kaip sklandų ir profesionalų, orientuotą į teigiamos klientų patirties kūrimą mūsų salonuose.“

Žiūrėti vaizdo įrašą:

Mantas Budraitis
Pardavimų projektų vadovas (Mažmeninė prekyba)

mantas.budraitis@hansab.lt (+370) 644 55557

Kontaktai

Bendra informacija

+370 5 205 8800

Techninė pagalba ir aptarnavimas

+370 5 205 8822

El. paštas

info@hansab.lt

Pasirinkite šalį

  • Global
  • Eesti
  • Latvija
  • Lietuva
  • Suomi
  • Sprendimai
  • Įgyvendinti projektai
  • Aptarnavimas
  • Naujienos
  • El. parduotuvė
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pradinis puslapis
Hansab UAB
Savanorių pr. 180A 
Vilnius
LT-03154
Lietuva

Įmonės kodas: 111510685
PVM mokėtojo kodas: LT115106811