
Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai 2025
„Hansab“ įmonėje atlikta kasmetinė klientų pasitenkinimo apklausa, kurios metu siekėme įvertinti sprendimų, paslaugų ir produktų kokybę bei geriau suprasti klientų poreikius ir lūkesčius. Grįžtamasis ryšys tradiciškai surinktas visose „Hansab“ grupės įmonėse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiais metais įmonės veiklą įvertino net 320 klientų.
Aukštas pasitenkinimo lygis ir lojalumas
Klientų pasitenkinimo indeksas (CSI) Lietuvoje šį kartą siekia 4,4 balo iš 5 – išlikdamas toks pat kaip ir praėjusiais metais. Klientų rekomendavimo indeksas (NPS) taip pat išlieka stiprus – 64. Šie rodikliai atspindi ne tik klientų pasitikėjimą „Hansab“ sprendimais, bet ir jų lojalumą bei pasirengimą rekomenduoti įmonę kitiems. Apklausos metu klientai išskyrė, kad vertina mūsų profesionalumą, operatyvumą ir bendradarbiavimą.
Besikeičiantys pirkimo įpročiai
Lietuvoje vis dar klientai teikia pirmenybę pilnam sprendimų įsigijimai, tačiau kitose šalyse jau daugėja susidomėjimo lankstesniais pirkimo modeliais. Pavyzdžiui Estijos klientai aktyviai pereina prie „viskas kaip paslauga“ (XaaS) modelio, o Latvijoje didėja susidomėjimas sprendimų prenumeratomis.
Augantis domėjimasis naujovėmis
Pastebime augantį verslų susidomėjimą inovatyviais sprendimais, gerinančiais jų klientų patirtį ir veiklos efektyvumą. Tarp jų – eilių valdymo sistemos, savitarnos įranga, elektroninės kainų etiketės bei lauko LED ekranai.
Grįžtamasis ryšys – svarbus tobulėjimui
Dėkojame klientams, skyrusiems laiko pasidalinti savo įžvalgomis. Jūsų nuomonė padeda mums augti ir kurti dar daugiau vertės.