Priežiūra ir aptarnavimas

Norėdami įsitikinti, kad sumontuotos sistemos veikia ir palengvina vartotojų poreikius, mes teikiame tiek nuotolinį, tiek vietoje vykdomą aptarnavimą ir priežiūrą.

Aptarnavimo sutartys

Paslaugų lygio sutartyje (SLA) galima susitarti dėl visų reikalingų paslaugų lygio. SLA sutartis užtikrina paslaugos kokybę, kadangi sutartis yra nuolat peržiūrima ir pokyčiai klientui pasiūlomi tada, kai jų prireikia.

Pagalba klientui

Mūsų informaciją ir pagalbą teikiantys darbuotojai yra pasirengę nuotoliniu būdu išspręsti daugelį klausimų ir sutaupyti laiko bei išteklių. Mes teikiame pagalbą galutiniam vartotojui per visą parą veikiančią monitoringo tarnybą. Visos problemos gali būti patikrinamos nuotoliniu būdu. Mūsų klientai taip pat gali naudotis klientų portalu informacijos atnaujinimui ir aptarnavimo istorijos peržiūrai. Prieš atvykdami į vietą, mūsų darbuotojai gauna visą jiems reikalingą informaciją apie įrangą.

Iškvietimas ir remontas vietoje

 Jei problemos neišsprendžiamos nuotoliniu būdu, mes siūlome remonto ir incidento sprendimo darbus sprendimų įrengimo vietoje. "Hansab" gali pasiūlyti atsarginių įrangos dalių ir, jei reikia, pakeisti įrangą ar atsarginę dalį.

Profilaktika

"Hansab" siūlo nuolatinę įrangos profilaktiką. Reguliarių mūsų apsilankymų metu mes patariame, kaip geriau rūpintis įrenginiais ir užtikrinti geresnę darbo kokybę.

Kokybės standartai

Mums labai svarbūs aukštos kokybės standartai; "Hansab" turi ISO 9000 ir ISO 20 000 kokybės standartus. Įmonėse nuolat atnaujinama organizacinės veiklos kokybė.