Pristatėme HANSAB inovacijas maisto produktų sektoriuje konferencijoje „Food retail innovations“

Bendradarbystės erdvė „Rise Vilnius“ garsėja kaip vieta, kur susitinka startuoliai, kūrėjai, verslininkai ir inovacijomis besidomintys žmonės. Organizuojamų renginių metu čia galima pasidalinti vizijomis ir projektais su savo srities profesionalais, o galbūt ir sudominti potencialius investuotojus bei padidinti kompetencijas, leidžiančias startuoliams sėkmingai siekti savo tikslų.

Pricer.lt balandžio 25 dieną surengė konferenciją tema „Food retail innovations“ ir pakvietė mūsų ekspertus pasidalinti įžvalgomis šia tema. Hansab Finansinių sprendimų grupės vadovas Donatas Jankauskas pristatė svarbiausias prekybos tendencijas bei įžvalgas skaitydamas pranešimą „Retail trends viewed by Hansab“. „Šiandien klientas jau yra nebe karalius – jis yra dievas. Šiandienos technologijos klientui suteikia nevaržomą prieinamumą prie prekių, paslaugų, logistikos ir mokėjimo būdų pasirinkimo.“ – savo mintimis dalinosi D. Jankauskas.

Finansinių sprendimų vadovas Donatas Jankauskas užtikrintai teigia, kad elektroninė komercija tampa artėjančia neišvengiamybe bet kuriam prekybos segmentui, o tuo tarpu takoskyra tarp fizinių bei elektroninės komercijos parduotuvių nyksta. Fizinės parduotuvės tampa ambasadoriais elektroninėms parduotuvėms, kuomet jose naudojantis technologiniais sprendimais, tokiais kaip elektroninės kainų lentelės, NFC, mobilios kasos su prieiga prie e-komercijos duomenų, prekių pasirinkimo ir informacijos patikros punktai leidžia parduotuvėms naudoti ir klientams patogiai pateikti informaciją, naudojamą elektroninei komercijai. Pastebima tendencija, kad plastikinė kortelė su pažadu nuolaidai daugiau neužtikrina kliento lojalumo. Lojalumą užtikrina tik lūkesčius viršijantis aptarnavimo procesas, apsipirkimo patogumo suteikimas kiekviename be išimties apsipirkimo etape nepriklausomai nuo to ar tai fizinė, ar tai elektroninės komercijos parduotuvė.

Konferencijos metu buvo galima susipažinti bei išgirsti apie Maxima LT iniciatyvą „The LAB is open“, kuri leidžia startuoliams diegti ir testuoti technologijas, skirtas mažmeninei prekybai. Tuo tarpu Pricer.lt dalinosi įžvalgomis apie kainų karus, atviros kainodaros principus ir naudas prekybos dalyviams bei pirkėjams.

„Food retail inovations“ konferencijoje savo įžvalgomis dalinosi ir temas pristatė šios įmonės: Maxima LT, Hansab, StrongPoint Baltics, RetailEYE, Dealoyal, Pricer.lt.

Atgal