„Qmatic“ pristatė naują bekontaktę eilių valdymo sistemą

„Qmatic“ – lyderiaujanti klientų srautų valdymo sistemų kūrėja, reaguodama į visuotinį viruso protrūkį 2020 m. kovo mėnesį pristatė naują bekontaktę eilių valdymo sistemą.

Naujas mobiliųjų telefonų eilių valdymo paketas sukurtas tam, kad paslaugų tiekėjai, tokie kaip medicinos įstaigos, vaistinės, bankai bei parduotuvės galėtų saugiai ir greitai aptarnauti savo klientus.

Sistema paremta „debesų“ (angl. cloud) kompiuterijos pagrindu, todėl klientas gali naudotis eilių valdymo sistema savo telefone. Paslaugų tiekėjas atspausdintą QR kodą, jį priklijuoja prie durų ar lango su naudojimo instrukcija. Klientas nuskenuoja QR kodą savo mobiliuoju telefonu taip „pasiimdamas“ savo eilės numerį. Telefono ekrane klientas taip pat gali pamatyti, kiek žmonių šiuo metu laukia bei gali stebėti, kaip juda eilė.

Šio sprendimo dėka klientui nebereikia laukti laukiamajame, nes jis tai gali padaryti savo automobilyje ar lauke. Tuomet, kai mobiliajame telefone pasirodo pranešimas apie kliento eilės numerį, jis gali grįžti į aptarnavimo salę. Tokiu būdu yra sumažinamas klientų skaičius laukiamajame.

Taip pat ši sistema gali būti naudojama tokiu būdu: klientui užėjus į aptarnavimo vietą, paslaugų tiekėjas priima jį, papašo kliento telefono numerio, kuris iš karto suvedamas į sistemą. Klientas į savo mobilųjį telefoną gauna eilės bilietą SMS žinute.

Po apsilankymo sistema suteikia galimybę klientui išsiųsti klausimyną, suteiktoms paslaugoms įvertinti. 

 

Audrius Kasperavičius
Pardavimų projektų vadovas
audrius.kasperavicius@hansab.lt
+370 612 57758

Atgal